Een Goed begin is het halve werk.... - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Joerik Doeschot - WaarBenJij.nu Een Goed begin is het halve werk.... - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Joerik Doeschot - WaarBenJij.nu

Een Goed begin is het halve werk....

Door: Joerik

Blijf op de hoogte en volg Joerik

30 Juli 2007 | Brazilië, Fortaleza

Zo ik zit hier nu bijna twee weken. De stage zelf begint volgende week maandag dus Barbara en ik hebben vooral genoten van onze vrije tijd.
Zaterdag zijn we naar het locale Carnaval geweest. Heerlijk relaxte sfeer, lekkere muziek, gek doen en dan nog alle aandacht van de vrouwen. Ik was er voor gewaarschuwd maar... voorlopig ondervind ik er nog geen last van;)

Vorige week zijn we door onze huisgenote meegenomen naar het theater. We hebben een mooi stuk gezien over de geschiedenis van militaire macht hier in Brasil. Het was best goed te volgens en het was een gezellige avond met ze 3en.

Verder surfen Barbara en ik paar keer in de week. We kunnen gratis boards lenen van ARCA. Binnekort laat ik me eigen board hier maken met naam en eigen ontwerp erop!

Over een half uur begint weer de Portugese les. Das altijd gezellig met Thiago. Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie nog! hou me ook op de hoogte!

groetjes Joek

  • 30 Juli 2007 - 15:52

    Yonina:

    Ik wordt helemaal gek hier in Nederland !! Als ik jou verhalen lees kan ik niet wachten totdat het januari is !! En laat maar een foto zien van je nieuwe plank !! En laat maar weten hoe je dat geregeld heb, want dat lijkt mij ook super gaaf !!
    Ik zie dat je het ook al heel goed kan vinden met de vrouwen ! hahaha Ik zal Fred waarschuwen ! hahaha

    Nou veel plezier nog !!

    A te a proxima !!

  • 30 Juli 2007 - 16:00

    Suus:

    Hahaha..Jij hebt t wel naar je zin daar zie ik! Heel goed :)..Ik denk dat Fred zich daar ook wel gaat vermaken, die heeft er nu vast al zin in, vooral met die foto's van hierboven!
    Geniet nog even van die 'vrije dagen' en daarna veel succes met het lesgeven!

    Vakantie hier in NL gaat zn gangetje hoor..de temperatuur gaat waarschijnlijk wat omhoog de komende dagen, dus t kan alleen maar beter worden!

    Joerik, ik spreekje :)..Groetjes aan Babsie!

    liefs, xx Suus


  • 30 Juli 2007 - 16:11

    Yoghurt:

    Yooo JoerK!
    Hoe is het man?? Zie aan de foto's en de verhalen dat jij je daar prima vermaakt, terwijl je stage nog moet beginnen.. Die vrije tijd weet je dus wel goed in-te-vullen;)
    Hier is het ook super, echt mooi hollands weer! Je kijkt naar het weerbericht, je verwacht iets, maar TOCH is het dan weer anders..zo mooi vind ik dat:)
    Haha, Griekenland was 'echt mooi'. We zaten vlakbij StarBeach (**heaven**), s'ochtends muziek vanuit de bar-tentjes, om een uur of 5 gingen dan de grote speakers aan..al dansend onder het schuim kijken naar al het moois wat rond de zwembaden ligt. We hadden gezegd: 2/3 avonden uit. Uiteindelijk hebben we elke morgen de zon op zien komen (+nog wel meer mooie dingen gezien en meegemaakt).

    Hoop je snel weer even te spreken!!
    Succes maandag!

    Groet, Yoghurt

    - - - - -

    Waarschijnlijk ga ik ergens deze- of begin volgende week nog naar een zonnig plekje in Europa tezamen met mijn ouders en zuster! Ik moet natuurlijk wel minstens zo bruin als jij zijn als je straks terug komt (over 5 maanden en 2 weken;)).

  • 30 Juli 2007 - 16:15

    Rico:

    Ey ouwe,

    Leuk om te horen dat je het goed heb daar man ;) laat je nog wel wat heel van de dames... geniet van de zon daar man want hier is 't echt 1 en al drama koud regen en raar, over een weekje sziget heb daar echt zin innn en dan lowlands is alweer uitverkocht bijna niemand heeft een kaartje maar ben blij dat ik er sowieso 1 voor mezelf heb kunnen bemachtigen :)... jammer dat je er niet bij bent dit jaar maar volgend jaar trek je dat weer helemaal recht daar ben ik van overtuigd :).

    hou je taai pikkes.

    Catch u on the flip side :)

    Rico

  • 30 Juli 2007 - 16:16

    Yoghurt:

    Sorry!! Helemaal vergeten te zeggen: Heb mijn 'J' nog even bijgewerkt, weet niet hoe het met die van jou gaat?? Maar doe hem de hartelijke groeten!

    Zit er ook zwaar aan te denken om een 'Y' op mijn andere arm te zetten...

  • 30 Juli 2007 - 17:58

    Cas:

    hier ontzettende womeniser! haha
    goed om te horen dat het chill is daar en dat het goed met je gaat! sreek je later gozer x cas

  • 30 Juli 2007 - 18:12

    Tijmen:

    held

  • 30 Juli 2007 - 21:36

    Anne:

    Joerik, leuke foto's maar waar blijven foto's van het land enzo, vind ik persoonlijk leuker;);)..
    Trouwens dit mail adres gebruik ik bijna nooit meer kan je hem niet veranderen voor anne_veldkamp@hotmail.com?!

    Alvast succes op je eerste stage dag.

    kus anne

  • 31 Juli 2007 - 20:13

    Joost:

    Joerik jonge olde player....

    Have fun man!

    Hoppi Panga!

  • 01 Augustus 2007 - 17:56

    Daan:

    Heej mooie oudbetjewolfbewoner!
    Ik lees dat alles lekker gaat daaro! Damn ben wel jaloers op je man... beetje in de zon vrouwen versieren op t sufboard.. beetah! Word ook wel eens tijd dat je iets Hbo waardigs gaat doen ;) anders loopt de Calo weer te zeuren!
    We zijn hiero ons langzaam aan het voorbereiden op de ktijd.. das dan wel meteen hoogte punt van de vakantie... en daarna weer volle bak.

    Heej man Have Phun! en spreken elkaar!

    Groetuh Daantio!

  • 02 Augustus 2007 - 14:37

    Ellen:

    Joeekieee! je moest alweer weg net.. nog heeel veel succes en plezier daar! spreek je snel.. kus ell

  • 02 Augustus 2007 - 16:16

    Peter:

    Hey man!!

    Het klinkt egt allemaal super daarow!! egt gaaf man:)!! en je geniet dus ook al van al het vrouwelijk schoon?:P ik geef je groot gelijk! hahaha..en je laat nog wel je eigen plank maken ook? Damnn..egt super relaxed man:D!! volgend jaar moeten we gewoon weer samen op surfkamp:P!! watdenk jy?!(H)

    hey kerel heeel veel plezier en succes daar nog!! en ik hoor nog wel van je;)!!

    Greetss Je surfmaatje, Peter

  • 02 Augustus 2007 - 16:16

    Peter:

    Hey man!!

    Het klinkt egt allemaal super daarow!! egt gaaf man:)!! en je geniet dus ook al van al het vrouwelijk schoon?:P ik geef je groot gelijk! hahaha..en je laat nog wel je eigen plank maken ook? Damnn..egt super relaxed man:D!! volgend jaar moeten we gewoon weer samen op surfkamp:P!! watdenk jy?!(H)

    hey kerel heeel veel plezier en succes daar nog!! en ik hoor nog wel van je;)!!

    Greetss Je surfmaatje, Peter

  • 04 Augustus 2007 - 19:22

    Albert:

    Joekie!! wat ik hier allemaal lees en zie, precies wat ik me had voorgesteld van Joekie in Brazil, want een vent blijf je ook!

    Ik heb niet zoveel tijd om te typen, zit in een apple store in San Diego, maar zodra ik terug ben in NL laat ik wat van me horen oke?

    Vriend, veel plezier met je stage, vrouwen ;) en all the rest, Life is perfect!

    laterr ap,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Fortaleza

Mijn eerste reis

Stage Fortaleza

Recente Reisverslagen:

27 November 2007

update 2

28 Oktober 2007

update

09 Oktober 2007

Update

10 September 2007

Paradijs

20 Augustus 2007

Maandjee
Joerik

Stage Fortaleza

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 35671

Voorgaande reizen:

17 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Back to Brazil

30 Juli 2009 - 30 Juli 2010

India

18 Juli 2007 - 17 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: