berichtje - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Joerik Doeschot - WaarBenJij.nu berichtje - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Joerik Doeschot - WaarBenJij.nu

berichtje

Door: Joerik

Blijf op de hoogte en volg Joerik

06 Augustus 2007 | Brazilië, Fortaleza

Heey vrienden!! hoest met jullie??
met mij hier nog steeds helemaal te gek!

Afgelopen weekend zijn Barbara en ik een weekendje weg geweest. 3 uur achtermekaar in een zwetende bus maar toen we op de plek aankwamen wisten we al dat het het waard was!

Van te voren hadden we geinformeerd over een goedkoop hostel toen we er aankwamen bleek het inderdaad goedkoop maar tot onze verbazing ok nog super luxete zijn en dicht bij een van de mooiste stranden van Noord Brazilie.

In mijn enthousiaste bui stoote ik binnen 5 minuten na aankomst mijn teen waardoor ik de rest van het weekend al strompelend door het dorpje heen en weer liep.

Vanochtend zijn barbara en ik op een klein wankel zeilbootje gaan varen samen met twee locals dat was echt supermooi ( zie foto,s)

Morgen begin ik eindelijk met stage. Afgelopen week heb ik al alle docenten ontmoet. ik mag eerst nog even een beetje kijken en later kies ik welke groepen ik wil doen.

Hier dus nog steeds 100% naar me zin, ik hoorde dat het in Nederland ook eindelijk mooi weer is dus geniet er allemaal van!!

Groetjes Joerik

  • 05 Augustus 2007 - 22:42

    Rico:

    Damn gozerrrr hemel op aarde wat een uitzicht :)

  • 06 Augustus 2007 - 08:09

    Fred:

    hey joerik en barbara

    echt zo gaaf om jullie foto's te zien. Echt top dat het zo goed gaat en ik wens jullie super veel succes met de stage.
    groetjes fred

  • 06 Augustus 2007 - 15:44

    Marielle:

    Hoi hoi

    Leuk om te horen dat het zo goed gaat met je :D!
    De foto`s zien er ook echt vet uit!
    Veel plezier op je stage, en geniet er van.

    Groetjes,
    Marielle :D!

  • 06 Augustus 2007 - 18:19

    Jelle:

    Hey ouwe,

    doldwaas klinkt dat allemaal en die foto's spreken voor zich. Ik zou graag in je plaats daar zijn, maar hier in NL is het ook prima vertoeven. Geniet en blijf schijven! Gr ook aan Barbara!

    Pakkerd!
    Jelle

  • 07 Augustus 2007 - 07:39

    Sander:

    yo vriend, relaxt dat het zo goed met je gaat! donderdag ga ik ook eindelijk de zon op zoeken. je foto's zien er goed uit, ben benieuwd op hoeveel de teller staat als ik terug ben uit turkije:P nou pik succes met je stage, ik spreek je snel
    xxx

  • 07 Augustus 2007 - 08:07

    Amanda:

    Haaaai Joekie!!!
    Wat een mooie fotos! Hehe dus groen is je lievelingskleur?;) Zet 'm op je :p Echt wat maak jij allemaal super leuke dingen mee zeg!!! Ik ben benieuwd naar je volgende bericht!!

    Kusje Amanda

  • 07 Augustus 2007 - 10:59

    Riaholtmaat:

    Dag Joerik.

    Het heeft even geduurd maar we hebben je gevonden!
    Jongen ik ben stik jaloers op je. Wat een ervaring om daar je stage te mogen doen.
    Doe je het daar wel rustig aan met al die mooie meiden!Geniet van alles wat je daar ziet want zoiets doe je niet elke dag.
    Over een paar weken zal Daphne ook vertrekken, dus die gaan we ook volgen via de p.c
    Wij gaan trouwens naar de blokhutten van je ouder in luzy over 2 weken!
    Zal ze de groeten van je doen.
    Joerik heel veel fun en de groeten van de fam. Holtmaat uit Luttenberg.[Ja en Ria en kids} LUTTENBERG de PAREL VAN SALLAND.


  • 07 Augustus 2007 - 12:53

    Anne:

    Joerik wat een foto's man!
    Kan me voorstellen dat je het naar je zin hebt!!
    Tijmen en ik gaan morgen eindelijk op vakantie. Heb er zo zin in!!
    Hoe bevalt je stage?
    Tot spreeks na onze vakantie.
    Kus anne

  • 07 Augustus 2007 - 13:07

    Zus:

    sander wrote: 'ben benieuwd op hoeveel de teller staat als ik terug ben' vertel eens? (mág ook naar mijn privé mail)
    Zijn maandag terug gekomen uit Dahab. Heb zo gesnorkeld. Martin PADI gehaald. Amayah vond de kameel, haar vriend achmed en de waterpijp het 'gaafst'. Was puur genieten dus, zoiets wat jij daar ook doet. Kom je er nog een beetje aan toe om postbodeelastiekenballen te knopen voor die kids of heeft het strand een te grote aantrekkingskracht? Houd je haaks
    Koes

  • 07 Augustus 2007 - 17:34

    Albert:

    yoo maatje, echt te vet om te horen dat je t zo naar je zin hebt! :D ik ben vandaag net terug uit Amerika, 13 uur in een vliegtuig gezeten en 9 uur heen in de tijd, maar voel me eigenlijk tip top! Gast, die fotos van jou zijn echt té vet! uitzicht, locals, strand, zee, vrouwen, you've got it all!

    Joekie, rustig aan, op alle gebieden, en remember: L.I.P ;) je weet wat ik bedoel ;)

    laterrr ap

  • 07 Augustus 2007 - 20:51

    Feiko:

    heey brazilianen
    heel veel succes komende tijd op je stage enzo en heel veel plezier daar in brazilie. kvind het leuk om zo op de hoogte te blijven en die fotos zijn ook super!!! veel plezier daaro
    ciao feiko

  • 08 Augustus 2007 - 19:57

    Jette:

    Heej Joerik!
    Ik vind het leuk om je berichtjes te lezen! Zo te zien heb je het nog steeds dik voor elkaar daar! Wat een mooie foto's, maar het allervetste vond ik de filmpjes van de jongens! WAUW :O ! Kun je ze niet meenemen naar de Calo? Dan mogen ze ons die gave moves leren :P.
    Heel veel plezier met de stage (maar dat zal wel lukken)
    Kus van Jette

  • 10 Augustus 2007 - 12:44

    Lauraaaaaah:

    Hoi Joekieee:D
    Ik heb iendelijk je schuilnaampje toen ondekt;)

    Ik ben zo jaloers op je vriendje..
    Ik moest gister nog aan je denken toen ik in Mystic, mis mijn party friend:D

    Ik ben blij fdat je het leuk hebt, ook met die mooie meiden om je heen..;)

    Doe je best daar en kom heelhuids weer thuis hé!!

    Nu is het kut weer in NL.. Grrrrr!

    Kusje Lau

  • 15 Augustus 2007 - 08:44

    KAT:

    Heey Jongen

    Haha ik heb net de filmpjes gekeken...bej nu al druk zelf aan t oefenen?? ...dit moet jou natuurlijk ook lukken!!
    Ik ben nu net paar dagen terug van Noorwegen...heb me dr zeker vermaakt, zou er zeker langer kunnen blijven.

    27 aug mogen wij beginnen, ben benieuwd naar mijn stage...jij succes morgen
    En ik zal je missen met je moves op school!

    Enjoy your stay!!

    Liefs kat

    en nu naar de berichtenvan Babsieee ,mn lieve meid!

  • 27 Augustus 2007 - 19:39

    Silvester&Marian :

    Hallo Joerik
    Leuk dat je je vermaakt in Brazilie en zo te lezen heb je het wel aardig naar je zin met al die meisjes etc.
    Maak er maar een mooie tijd van die 5 maand die je nog te gaan hebt

    Groet Silvester en Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Fortaleza

Mijn eerste reis

Stage Fortaleza

Recente Reisverslagen:

27 November 2007

update 2

28 Oktober 2007

update

09 Oktober 2007

Update

10 September 2007

Paradijs

20 Augustus 2007

Maandjee
Joerik

Stage Fortaleza

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 35671

Voorgaande reizen:

17 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Back to Brazil

30 Juli 2009 - 30 Juli 2010

India

18 Juli 2007 - 17 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: